Yves Rocher Alışverişim


Yves Rocher Alışverişim

Merhaba

Yeni bir alışveriş yazıyla burdayım😍

Yaz yoğunluğundan dolayı geç kalınmış bir yazı da olsa fikir verir diye düşünüyorum. Ne de olsa bazılarını çoktan kullanmaya başladım🙈



Ağustos ayı benim doğum günü ayımdı. Dolayısıyla indirim gününe denk getirerek Yves Rocher mağazasına uğramamak olmazdı.
Niyetim sadece yüz temizleme jeli almaktı aslında ama aklımda da denemek istediğim bir kaç ürün vardı.

O zaman neler aldım ve ilk izlenimlerim ne birlikte bakalım😍

Yves Rocher Alışverişim

Doğa dostu konsantre şampuan aslında alışverişime hediyeydi. 30 yıkama vaadediyor henüz denemedim.
Hydra Vegetal kuru ciltler için yüz temizleme jelini daha önce denemiş ve sevmiştim. Aslında Bioderma'nin yüz temizleme jelini kullanıyorum fakat elimdeki bitince tekrar bunu denemek istedim. Birde büyük boyunu tercih ettim bu sefer. Sanırım büyük boyu yeni çıkmış. İçeriğinde malesef SLS bulunuyor. Rahatsız eden tek şey o beni. 

Yves Rocher Alışverişim

Detaylı yazısını mutlaka yazacağım güneş koruyucu spreylerin... 10 senedir bronzlaşmayan ben bu yaz aniden karar değiştirdim ve ilk alışverişimde çok beyaz tenli olduğum için 30spf içeren spreyi aldım ilk önce... Rengimi iyice kırdıktan sonra da 15spf içeren spreye geçtim. Hic bir leke olmadan ve canımı acıtmadan istediğim renge ulaştım. Ve ikisini de su gibi içtim resmen🙈🙈
  
Buraya kadar olan kısımda indirimden faydalanmıştım.

Şimdikiler ise doğum günü kampanyamla aldıklarım.

Yves Rocher'da doğum günü kampanyası 2 al 1 öde ya da 4 al 2 öde şeklinde oluyor. Ben bu sefer seçeneğimi parfümlerden yana kullandım.

Yves Rocher Alışverişim

Migrenimden ötürü malesef her parfümü kullanamıyorum. Daha çok hafif ve fresh kokular tercih ediyorum. 

İlk tercihim çok ferah yasemin çicegi, beyaz sedir, kadife çiceği, limon ve bergamut notalarıyla harmanlanan Naturelle EDT oldu.
2. Tercihimi ise kiraz çiceği notasıyla Cerisier En Fleur oldu.
Yanında da hafif renk veren nemlendiricili rujlardan herhangi seçtiğim renkteki ruj hediyeydi. 
Böylece parfümün biri ve ruj hediye gelmiş oldu😍

Bu arada parfümlerin kokuları asla beni rahatsız etmiyor ve aşırı sevdim. Rujun rengi de çok güzel fakat homojen bir şekilde uygulanmıyor malesef... 

Benim alışverişim bu şekildeydi. 

Umarim fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 

Esy 

Bunlar da ilginizi çekebilir

18 yorum

  1. Parfümlerin ikisinin de kokusunu ben de çok seviyorum, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok sevdim gercekten... Hic denememistim agirdir diye ama gayet guzeller💙💙 tesekkur ederim😚

      Sil
  2. güzel ürünler seçmişsin güle güle kullan hepsini..doğum günü alışverişi karlı da oluyor zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dogum gunu kampanyasini cok seviyorum bende.. cok tesekkur ederim sevgiker💙💙

      Sil
  3. öncelikle, geçde olsa İYİ Kİİİİ DOĞDUN !
    konsantre şampuan yorumunu çok merak ediyorum bu arada .... güzel günlerde kullanan aldıklarını ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cok tesekkur ederim. En kisa surede sampuani deneyecegim. Sevgiler💙💙💙

      Sil
  4. YR'nin kampanyaları güzel oluyor, avantajlı bir alışveriş olmuş. Cerisier en Fleur kokusuna ben de bayılıyorum. Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Basakcim.. Ozellikle dogum gunu kampanyasi ve yaninda hediyeler guzel oluyor... ben daha once agirdir dusuncesiyle hic denememistim ama bu sefer siselerinden dolayi deneyeyim bi dedim. 🙈🙈 Hakikaten cok guzel kokuyormus... Daha once Moment de bonheuru almistim. O da cok guzel okuyor. Cok tesekkur ederim💙💙

      Sil
  5. Yves Rocher'nin parfümlerini bende seviyorum. Aynen senin gibi hafif kokuları sevdiğimden beni de rahatsız etmiyorlar. Hepsini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.. kesinlikle bunlari cok sevdim ve yazisini mutlaka yazacagim 💙💙

      Sil
  6. Merhabalar yazınızı ilgi ile okuduk arzu ederseniz bundan sonraki yazılarınızı ilk olarak www.urfa.com adli sitemizde yayinlamaktan mutlu oluruz iletişim internet@urfa.com

    YanıtlaSil
  7. İki parfüm de her gittiğimde kokladığım parfümler, naturelle özellikle, alıcam artık onu, sıra gelirse inş :))

    YanıtlaSil
  8. Tubacim gercekten sevecegini dusunuyorum. Hatta ilk once bir sık kendine. Sonra 1 saat sonra tekrar kokla.. ben oyke yaptim ve sonra gidip aldim🙈

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.