Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Merhaba

Uzun süredir deneyimlediğim 2 üründen bahsedeceğim bu yazımda. 
Uzun süredir "Bu kadar sık ve kısa kestirdiğim saçlarımın nasıl bu kadar hızlı uzadığı" ve "saçlarımın nasıl nem kazandığı" ile ilgili çok fazla soru alıyorum. Bende bunda etkisi olan ürünleri ele almaya karar verdim.

İlk sıra Milkshake Karaelmas'ta etkinliğimizde tanıştığım bu 2 ürüne ait.

Milkshake Argan Yağlı Saç Bakım Serumu


Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Milkshake Argan Yağlı Saç Serumu 50 ml pompalı cam şişede bulunuyor. Cam şişede oluşunu çok sevdim. Minik olduğu için çantada yer kaplamıyor. Pompalı olması da çok kullanışlı.


Milkshake argan yağlı saç serumunun özellikleri:

  • Saçı parlatmak ve beslemek.
  • Uygulandığı anda saçları yumuşatmak, saçları sağlıklı görünmesini sağlamak, saça hacim ve parlaklık vermek.
  • İçeriğindeki uçucu silikonlar sayesinde ilk uygulamasan itibaren saçları sağlıklı görünüme kavuşturmak.
Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Ben saç bakımımda duş aşamasında sadece şampuan ve saçlarımın ihtiyacına göre saç maskesi kullanıyorum. Duş sonrası bakım benim için en önemli adım. Uzun süredir Milkshake argan yağını duş sonrası fazla nemi alınmış saçlarımın uç kısımlarına ve saç boylarına 3-4 pompa avucuma alıp ısıtarak uyguluyorum.

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Serumu uyguladığım anda yumuşacık oluyor saçlarım. Taramayı kolaylaştırdığı gibi saçlarımda pürüzsüzlük de hissediyorum. Saçlarımda çok işlem olduğu dönemde de aynı hissi veriyordu üstelik. Saçlarım ince telli ve çok işlem gördüğü için de ekstra kuru ve çok kolay kırılıyordu. Bu da saç tellerimin daha da incelmesine ve sağlıksız görünmesine neden oluyordu. Eğer saç bakımımda atlama yaparsam anında saçlarım olumsuz tepki veriyor. Milkshake Argan Yağlı bakım serumu bu anlamda kurtarıcım oluyor. Benim saçlarımdaki bakım etkisini çok iyi bir şekilde gözlemledim. Üstelik 50 ml olmasına rağmen uzun süredir kullanıyorum. Minik olduğuna bakmayın.
Sadece hacim konusunda bir etkisini gözlemlemedim. Onun dışında saçlarımda bıraktığı etkiyi çok sevdim.
Dilerseniz kuru saçlarınıza da uygulama yapabilirsiniz.

Milkshake Whipped Cream | Saç Bakım Köpüğü

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Milkshake Saç Bakım Köpüğü 200 ml'lik muhteşem kokan ve saça bakım yapmayı vaadeden bir saç bakım köpüğü. Süt kokularından hazetmesem de bu köpüğün kokusuna bayılıyorum. Vanilyalı süt kokuyor çünkü.
İçeriğindeki süt ve buğday proteinleriyle saçın korteks ve kutikül katmanlarını onarmayı ve yapılandırmayı hedefliyor. Aynı zamanda saçı yoğun nemlendirmeyi ve kolay taranmasını da hedefliyor.
Bir diğer kullanım alanı da eller, yüz ve vücut😍
Ben saçlarıma uygulama yaptıktan sonra kalan ürünü her defasında ellerime uyguluyordum. Sonuç müthiş👍🏻

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Uygulama;
Şişeyi çalkaladıktan sonra dik bir şekilde (Bu çok önemli) avucuma bir miktar alıp nemli ya da kuru saçlarıma uyguluyorum. Saçlarıma ilk etkisi taramadaki kolaylık👍🏻
Kuru saçlarımı ağırlaştırmadan, yağlandırmadan nemlendiriyor. En sevdiğim kısmı da bu oldu. Ve kokusu o kadar kalıcı ki vanilyalı süt kokusu sarıyor etrafımı😍 Koku hassasiyetime rağmen beni asla rahatsız etmedi. Ayrica en önemli sorunlarımdan biri olan saçlarımdaki elektriklenmeyi de kontrol aldı.
Fakat bu köpüğü şekillendirici olarak düşünmeyin. Tamamen saçlara bakım yapmayı hedefleyen bir köpük.

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Üstelik bu da serum gibi çabuk bitmiyor.😍

Milkshake Saç Bakım Ürünleri | Argan Yağlı Saç Serumu ve Saç Bakım Köpüğü

Bu iki üründe kuförümün farkettiği şeylerden biri de saçlarımın çabuk uzaması. Hani derler ya "Saç sefadan uzar" diye.. Aslında o sefa saça yapılan doğru bakım. Saça istediği şeyi verirsen kırılmadan, kopmadan sağlıkla uzar. Bu işin sırrı bu. Kesinlikle doğru bakım.

Milkshake ürünlerinden şimdiye kadar 3 farklı ürün denedim. Ve 3'ünü de saçlarım çok sevdi. Özellikle bakım ürünü ya da serum arayışı içersindeyseniz mutlaka deneyin.

Umarım bu yazım da sizin için bir fikir olur.

Sevgiler

Esy.

Bunlar da ilginizi çekebilir

14 yorum

  1. köpüğün kokusu muhteşem yağ ise saçıma çok ağır geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten muhtesem komuyor😍😍 Yağa cok sasirdim yaaa.. ben cook severek kullaniyorum💙

      Sil
  2. köpüğünü bende severek kullanıyorum, yağına da bir göz atacağım... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir bak 😍👍🏻 Tesekkur ederim zaman ayirdigin icin💙

      Sil
  3. Köpük harika ya çok seviyorum. Kardeşim bisküvi gibi kokuyosun diyo onu sürünce ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seymacim kesinlikle cok tatli bir kokusu var. Asla da rahatsiz etmiyor.cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin. Sevgiler💙💙

      Sil
  4. Denemek istiyorum en yakın zamanda esy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene mutlaka Nevdacim. Eminim cok seveceksin👍🏻👍🏻

      Sil
  5. İşin içine Argan yağı girdiyse iyidir 👍🏻😊

    YanıtlaSil
  6. Köpük de, yağ da benim saçlarıma ağır geldiği için kullanamadım ne yazık ki. Senin saçların da ince telliymiş aslında, demek ki benimkiler bir miktar daha yağlı. Sende işe yaramasına sevindim, güle güle kullan Esy'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaa... benim saclarim nemsiz ve kuru.. bununla bir ilgisi var bence de... Normalde bazi urunler hemen yaglandirir.. ama bunlarda boyle bi sorun hic yasamadim. Ustelik cok uyguladigimi da dusunuyorum🙈🙈 Cok tesekkur ederim sevgiler 💙💙

      Sil
  7. Serum yorumlarını okuyunca aradığım serum olabilir dedim kuzum :)Bu arada köpük çok işlevselmiş, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Kuzum denemeni tavsiye ederim gercekten cok guzel💙 Tesekkur edrim 😘

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.