Gillette Venus Comfortglide Olay | Denebunu.Com

Gillette Venus Comfortglide Olay

Merhaba

Yumuşacık bir yazı paylaşacağım bugün sizinle...

Denebunu işbirliğiyle deneme fırsatı yakaladığım
Gillette Venus Comfortglide Olay

Gillette Venus benim zaten çok uzun süredir severek kullandığım traş bıçağı markası.

Bacaklarım çok hassas olduğu için bacak tüylerimi çok uzun süredir traş bıçağıyla alıyorum. Bu yüzden yine hassas olduğu için traş bıçağı seçimimde de seçici davranıyorum. Farklı markalara ait ürünler ya da farklı alım yöntemleri denediğimde aşırı kaşıntı, kızarıklık ve batıklar olabiliyor.
Bu hassasiyetin farkına vardığım zamanlardan bu yana asla Gillette Venus'den vazgeçmedim.
Üstelik tüm çeşitlerini de denedim🙈 Hatta bütün çeşitlerine ait makine mevcut elimde😁 Adeta koleksiyon yapıyorum🤓

Gillette Venus Comfortglide Olay  | Denebunu.Com

Ve şimdi yeni çıkan ve yine çok sevdiğim bir ürününü sizlerle paylaşmak istedim. 

Gillette Venus Comfortglide Olay

Ünlü cilt bakım markalarından biri olan Olay ile birleşerek mükemmel bir ürün çıkarmışlar ortaya. 

Gillette Venus Comfortglide Olay  | Denebunu.Com

Olay nemlendirici içeren esnek jel barlar, cildi kayganlaştırarak bıçağın cilt üzerinde rahatça hareket etmesini sağlıyor. 5 bıçak sayesinde de inanılmaz yakın traş sağlayarak pürüzsüz cildi ortaya çıkarıyor. Jel barları sayesinde de ekstra sabun ya da traş jeli gerektirmiyor. 
Ben duşum bittikten sonra tüylerimi almayı tercih ediyorum. Çünkü hem cildim yumuşuyor hem de tüylerim alınmaya hazır hale gelmiş oluyor. Çoğunlukla seçtiğim traş başlıklarının 5 bıçaklı olmasını tercih ediyorum.

Gillette Venus Comfortglide Olay  | Denebunu.Com

Bu arada Gillette Venus Comfortglide Olay'de en sevdiğim şeylerden biri de jel barların mükemmel kokusu. Çünkü hindistan cevizi kokulu😍😍 Öyle güzel kokuyor ki size anlatamam.

Kullanım önerisi ise şu şekilde; Jel barlar eriyip bitene kadar kullanabilirsiniz. Jel barlar bittiğinde başlığı çıkarıp atabilirsiniz. Sonra sadece başlık satın alıp tekrar gövdeye takıp kullanmaya devam edebilirsiniz. Bu arada uzun süreli kullanım için mutlaka temiz ve kuru olmasına özen göstermeniz gerekiyor.

Gillette Venus Comfortglide Olay hindistan cevizi kokusuyla benim gönlümü fethetti. 

Bu arada bana bunu deneme fırsatı sunan Denebunu ekibine de sonsuz teşekkür ederim. Sunumuyla ve kutu tasarımıyla şahaneydi.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler

Esy



Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. Ben bunun ilk çıkardıkları versiyonunu severek kullanıyorum; Olay ile işbirliği yaptıkları versiyonu bulursam da kesinlikle denerim; zira aşırı pratik ve biraz koku ile daha fazla konforun kimseye zararı olmaz :) Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oyle.. sanirim tum versiyonlarini denedim🙈😍 Ama bunu da cok sevdim. Cok tesekkur ederim. Sevgiler😍

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.