Dermomarket'ten Neler Aldım?

Dermomarket'ten Neler Aldım?

Merhaba

En sevilen yazılardan biri alışveriş yazıları. Ben okurken bile kendim yapıyormuş gibi heyecanlanıyorum. Hatta bazen arkadaşlarımın ya da ailemin alışverişlerinde yanlarında bulunuyorum. Seviyorum n'apiyim🙈

Tabi bir de uygun bir çok yere göre hesaplı alışveriş yapmışsam deymeyin keyfime🤗😍

Bu yüzden bir şey almadan önce fiyat analizi çok yaparım🙈 Bu konuda asla cimri de değilimdir ama aynı şeyin daha uygun fiyatlısı dururken ya da indirimdeyken kimse kendine bu kötülüğü yapmak istemez. Bu yüzden online alışveriş her zaman ilk tercihimdir.

Bu yazıyı da uzatmadan hemen neler aldım onlara geçeyim😉😘💙


Dermomarket'ten Neler Aldım?

Bioderma Sensibio serisinin yüz yıkama jelini çok severek kullanıyorum.  Yine Micellar su da yine severek kullandığım ürünler arasında. Dermomarket bu 2'liyi bir araya getirerek bir set hazırlamış. Bende bu fırsatı kaçırmak istemedim.
İsteyenler için link Bioderma set 


Dermomarket'ten Neler Aldım?

Organix'in Oksijen içerikli volume veren şampuanının 2.'sini satın aldım. Çok yakında ayrıntılı yazısı da gelecek😍😍
Yine bir çok siteye göre Dermomarket'te fiyatı daha uygundu.


Dermomarket'ten Neler Aldım?

Uzun süredir yüzüm için güneş kremi arayışındaydım. Sitede gezinirken daha önce Coola'nın  bu ürününü görmemiştim. Maviliğine ve iç güdülerime güvenerek bu ürünü sipariş verdim. Ambalajına aşık oldum ama dün dayanamayıp kullanınca yaşadığım şoku anlatamam. Sanırım aradığım güneş koruyucusunu buldum. Hem makyaj bazı olarak da kullanıldığı yazıyordu.. Ama çok ayrıntıya girmiyorum çünkü emin olunca yazısını yazacağım. Ama ben size söyleyeyim. Bu o💙😍👌
İncelemek isteyenler için Coola Cucumber Spf30 Güneş Koruyucu

Dermomarket'ten Neler Aldım?

Bunlar da Dermomarket tarafından konulan tester ürünler.

Benim aldıklarım bu kadardı.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler

Esy.




Bunlar da ilginizi çekebilir

12 yorum

  1. Harika ürünler, keyifle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Esra'cım :) Online alışveriş yapmayı ben de seviyorum. ÖZellikle güneş koruyucu yazını bekliyorum.
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok rahat oluyor🤗🤗 Kuzum en kisa surede diyelim. Emin olduktan sonra yazacagim ama su an benim icin 1 numara🤗💙 ccok optum😘

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan ❤️

    YanıtlaSil
  4. Şampuan yorumlarını merakla bekliyorum, güle güle kullanın 😊💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok kisa bir sure sonra yazacagim canim😍😍🤗🤗

      Sil
  5. Şampuan yazını merakla bekliyorum Esy'mm <3 Bioderma temizleme suyu ne zamandır aklıma hala deneyemedim :D Mutlulukla kullan hepsini canımın içi <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa surede yazacagim sampuani😍😍 Bioderma bu konuda cook iyi mutlaka dene 👌👌 cok tesekkur ederim kuzum😍😘

      Sil
  6. canım güle güle kullan, sevdiğim markalar hepsi, yorumlarını bekliyorum <3

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.