Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı

Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı

Günaydın

Bu günün konuğu #karaelmasıncocuklarıbulusuyor etkinliğimizde hediye edilen, yeni çıkarılan renkli ve meyveli kokularıyla dikkat çeken bir ürün.

Otacı Portakal&Tarçınlı Boyalı Saçlar için şampuan.


Önelikle bu serinin ambalajlarının cıvıl cıvıl oluşu beni heyecanlandırdı. Her biri farklı renklerde ve farklı amaçlarda üretilmiş ürünler.

Toplamda 4 çeşiti var.

Portakal&Tarçın Boyalı Saçlar İçin
Elma&Nane Yağlı Saçlar İçin
Vanilya&Hindistan Cevizi Kuru Saçlar İçin
Şeftali&Aloe Vera Normal Saçlar İçin

Ürünlerin hepsi 400ml 

Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı

Şampuanın özellikleri;

SLES (Sodium Laureth Sulfate/Sodium Lauryl Ether Sulfate), SLS (Sodium Lauryl Sulfate), paraben, silikon, boyar madde içermez.
Temizleyici ana maddeleri (Disodium Cocoyl Glutamate ve Sodium Cocoyl Glutamate) Ecocert (Organik ) sertifikalıdır.
Parfüm alerjeni içermez.
Dermatolojik testleri yapılmıştır.
PH değeri cilt ile uyumludur.
Hayvansal kökenli maddeler içermez.

Vaadleri;

Cilde zarar vermeden saçları hassas olarak temizler, canlılık ve parlaklık verir. Boyalı saçların bakımı için idealdir. Düzenli olarak kullanıldığında saçlardaki doğal ışıltıya ve sağlıklı görünümüne kavuştuğunu görürsünüz.

Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı

Benim düşüncelerime gelecek olursak;

Şampuanın ambalajı cıvıl cıvıl.. Her ne kadar kokusu kış koksa da tamamen yazı hatırlattı bana. Şampuan renksiz ve bilinen şampuanların aksine kıvamı oldukça yoğun. Benim saçlarımda oldukça yoğun köpürdü. Köpüren şampuanları çok seviyorum. Nedense bende temizlik hissini uyanırıyor. Otacı Portakal&Tarçın aromalı şampuanın kokusu oldukça yoğun fakat koku hassasiyetim olmasına rağmen kesinlikle rahatsızlık vermedi.
Yıkama esnasında saçlarım kesinlikle sertleşmedi.
Saçlarım seyrek ve ince telli olduğundan 2 kez yıkamam yeterli oldu.

Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı


Benim saç tipim nemsiz fakat yağlanmaya müsait. Bu yüzden ürün seçerken oldukça zorlanıyorum.
İçerik olarak da tertemiz olan Otacı Boyalı Saçlar için olan bu şampuanın tek sevmediğim tarafı saçlarımı çabuk yağlandırması oldu. Onun dışında tüm özelliklerini sevdim diyebilirim.Bir şampuandan özellikle beklediğim şeylerden biri iyi temizliyor olması diğeri de saçlarımı sertleştirmiyor olmasıydı. Bir de içeriği temiz olan bu şampuanın diğer versiyonlarından da saçıma uygun olanını denemek istiyorum açıkcası.
Bu arada bu şampuanı denerken başka hiç bir ürün denemediğimi de belirtmek isterim.


Otacı Boyalı Saçlar İçin Şampuan | Portakallı&Tarçınlı


İçerik listesi de bu şekilde.



Umarım fikir verebilmişimdir.



Sevgiler Esy.






Bunlar da ilginizi çekebilir

35 yorum

  1. Fotoğraflara bayıldııııım ^^ İçim açıldı valla ellerine sağlık ablam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuum cok saol.. zaman ayirdigin icin cok tesekkur ederim😘😘😘

      Sil
  2. Şampuan yorumlarını görünce ışınlanmak istiyorum Esy'mmm :D Köpüren sampuanları ben de çok seviyorum ve otacının içeriği gayet güzelmiş :) Kuru saçlar için olanını deneyeyim ben de :) Ellerine sağlık bitanemm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Mary😘😘 ins seversin sende.. tertemiz icerikli bi sampuan😍😍

      Sil
  3. Esra'cım ben kuru saçlar için olanı merak ettim. Hindistan cevizi ve vanilya kokusu bile aklımı çelmeye yetiyor zaten😍 SLS'siz olduğu için de kullanabileceğim şampuanlar olmaları da harika haber😊😊 Ellerine sağlık, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana onu bende cok merak ediyorum. Temiz icerigi benimm de aklimi celdi😊 tesekkur ederim zaman ayirdigin icin😍😘

      Sil
  4. Nasıl merak ettim kokusunu şimdi bilemezsin😊 İçeriğinin temizliğide ilgimi çekti. Bende bayadır bu temiz içerik konusunda dikkat etmeye çalışıyorum. O yüzden daha da merak uyandırdı😊 Bu arada fotoğrafların, sunumun yine çok güzel😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende icerik konusunda cok bilgili degilim ama kendimce temiz icerik kullanmaya calisiyorum bakim urunlerinde. Acikcasi aliskanlik da edinmeye calisiyorum ama bazen olmuyor. Cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin...😘😘😘

      Sil
  5. bende şeftali ve aloe vera içereni var oldukça memnun kaldım ama saçım boyalı olduğu için bunu denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu denmek istedim.. tesekkur ederim zaman ayirdigin icin... ❣👌😘

      Sil
  6. Bana da uygun bir ürün gibi. Tesekkürler tanitim için 😊

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar o kadar güzel ki valla gidip alasım geldi. Çok çok tebrik ediyorum çekim konusunda.
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok cok tesekkur ediyorum bende. Cok mutlu oldum gercekten.. ve zaman ayirmaniza ayrica sevindim sevgiler

      Sil
  8. Köpüren ve güzel kokulu şampuanları çok seviyorum. Temiz içerik olması da ayrı puan...

    YanıtlaSil
  9. eski serilerini çok severdim bu serisini de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  10. Kokusu çoook güzeldir tahmin edebiliyorum, elimdeki şampuanları bitirince deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel gercekten.. umarim seversin.. 💙😘

      Sil
  11. Cok guzel kokuyor cok sevdim bunu ben

    YanıtlaSil
  12. Kuzum cok cok cok tesekkur ederim guzel yorumun icin... bunun komusu sadece yikanirken geliyor. Saclarda kalmiyor pek. Bitkisel seriyi denemedim ben ama kotu olur yogun bitki kokusu da.. cok saol kuzucum cok optum😙😙

    YanıtlaSil
  13. Sertleştirmemesine sevindim bende de tester'ı var henüz kullanmadım :) Bana da ziyarete beklerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende cok sevdim o ozelligini... gelice mutlaka cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin😘

      Sil
  14. bu tarçınlı portakallı olandan ben de kullanıyorum şimdi Esracım ve çok beğendim. saçımda kalan kokusu da çok güzel oluyor ferah ferah =) eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Duyguncum ya cok tatli kokuyor... tesekkur ederim kuzum😍😘

      Sil
  15. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tesekkur ederim. Geliyorum ziyarete😍

      Sil
  16. Değişik bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.