Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak

Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak

Günaydın

Instagram'da Zonguldak hashtagini paylaşa paylaşa aslında birbirimizi bulduk. Sonra hiç kaybolmayalım diye ''zonguldakblogger'' adında bir Instagram hesabı açtık. Ve baktık çok güzeliz dedik ki biz buluşalım. Malesef sınava denk geldiği için çoğumuz o buluşmaya katılamadı. Sonra bir kaç kişi daha keşfettik ve iletişimi hiç kopmayan, sürekli aktif olan bir Whatsapp grubu kurduk. İşte o grubu oluşturunca dedik ki ''Hadi biz de bir etkinlik yapalım. Adı da #karaelmasınçocuklarıbulusuyor olsun''

21 Ocak 2017 tarihinde Zonguldak Lemariz Restorantta karadenize karşı sürprizi büyük, sponsoru bol ama en önemlisi iletişimi ve dostluğu harika bir etkinlik gerçekleştirdik.

Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Etkinliğimize son anda toplantısı çıkan, okulundan ve işinden dolayı gelemeyen fakat her an yürekleri bizimle olan arkadaşlarımıza da selam olsun.

Öncelikle kimler vardı onlardan bahsedeyim :)

Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Sol baştan sayıyorum :) Yazarken Instagram hesaplarıyla birlikte yazacağım merak ederseniz eğer :)


1. Merinin Makyajı Meriler :) Meral ve Merve

2. Care 67 Male Sevgili Yunus aynı zamanda Oriflame'de üst danışman :)

3. Makeup Go Girl Burcu 
4. Paletim Nerede Yağmur
6. Seul Kitapçısı Aysun Ekin
7. Esy's Page Ben Esra
8. Ve Berkay :)

Gelemeyen arkadaşlarımız ise;

1.Kelebektül Betül
2. Selen_seyhan Selen
4. Makeup By Es Esra



Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Etkinliğimizin sponsorlarından biri Highgenic'ti. Yaz ayında tanıştığım silikonlu yüzey temizleyicinin yanında bir çok ürünüyle birlikte gelen Cem Bey bize keyifli bir tanıtım yaptı. Kendinlerine çok teşekkür etmek isterim. 

Biz Zonguldak'ta gerçekleştirdiğimiz etkinlik için oldukça heyecanlı ve sabırsızdık. Gelemeyen arkadaşlarımız çok üzüldüler fakat her anımızı paylaştık.
Bu etkinlikte bize destek veren, yanımızda olan, emeği olan herkese çok teşekkür etmek istiyorum.


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Etkinliğimizin en güzel tarafı şuydu. Kurduğumuz bağ. Hatta dayanamayıp çoktan bir kez daha buluştuk. Bol sohbetli bir buluşma oldu ve bir sonraki etkinlik için de çoktan planlarımızı yaptık 🙈🙈


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Biliyorsunuz Zonguldak emeğin şehridir. Bu yüzden daha da anlamlı olması açısından etkinliğimizin adına #karaelmasınçocuklarıbulusuyor dedik.


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Etkinliğimizin en büyük sürprizini Sevgili Caner Yaman yaptı. Hepimize getirdiği kitabıyla bir anda bize sürpriz yaparak yanımızdaydı. Gerek sözleriyle gerek tavrıyla göstermiş olduğu nezaket bizi onurlandırdı. Henüz okumayanlar da varsa mutlaka okusun diyorum. Öyle güzel oynuyor ki kelimelerle, öylesine yüreğe dokunuyor ki... Etkinliğimize katılan yazarımıza tekrar teşekkür ediyorum. 

Biliyorsunuz Zonguldak emeğin şehri.. Bu yüzden bizim için emekle yapılan her şey çok değerlidir.


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Instagramda kendi el emeğiyle harika işler yapan bir kız Betma. Bize harika anahtarlık ve kitap ayraçları yaptı. Üstelik Berkay ve Erenay'ı es geçmedi. Mutlaka bakın şimdilerde başka başka şeyleri çiziyor ve boyuyor. Siz nasıl anlamlandırırsanız hem de.
Takip etmek isterseniz buyrun Betma_


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Diğer el emeği orda gördüğünüz mini mini ama her bir ilmeğinde bir göz nuru kanaviçe işleme anahtarlık. Üstelik öyle sürprizliydi ki.. Kimine bileklik, kimine anahtarlık, kimine yüzük, kimine kolye, kimine broş.. Tabi bana yüzük çıkmıştı ama Berkay bunu görünce Aysun da kıyamadı değiştirdik 😄 Kendisi o kadar güzel şeyler yapıyorki goblenler, panolar mutlaka bakın derim. Üstelik bir de bebeği var 👦
Merak ederseniz hadi burdan buyrun Adalı Kanaviçe

Ezelins benim çok severek takip ettiğim bir hesap. Çok tatli ajandalar var. Ve tabi ay yıldızlı her şey bana onu hatırlatır. Neyi mi? Denizi tabi ki :) Ne diyordum #mavihuydurbende

Ve tatlı Sosyopix'ler. Size bir şey söyleyeyim. Harikalar


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Bu da Zonguldak'ın 1 numaralı cool ama bir o kadar da tatli mekanı Fırıntatte... Buraya bayılıyorum. Minicik ama sıcacık bir mekan. Etkinlikte bize bu minik tartlarıyla eşlik etti.


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Vpleksi Home da yine emeği bol işlerden.. Biz makeup bloggerlar için tasarlanmış inanılmaz kaliteli ve bir o kadar da şık tasarımları olan organizerlar.

Atelier Rebul'un cilt bakım ürünleri, Thermalife'ın kil maskeleri, Hunca'nın birbirinden farklı çeşitleriyle şampuanları, HC Care'in çok merak ettiğim Complex saç bakım yağı, mini mini Mediwell lip balmları, benim bir tanem Splat'ım, meyveleriyle enerji veren yeni seri Otacı Meyveli şampuanları, Dermokil ürünleri,  merak ettiğim Vissmate temizlik ürünleri, Natracare, Zonguldak'ın biricik kırtasiyesi Atlas Kırtasiye, Caretta Kitap, Portakal Kitap, Le Soleil Şampuanları, mutfak sevdalıları için Kenton ürünleri de etkinliğimize sponsor olarak renk kattı.

Tüm ürünleri deneyimleyerek blogumda ayrıntılı yazacağım ama el emeği olan hesaplara bakmayı unutmayın. Çünkü emek değer verirsen değer bulur.

Bu arada etkinliğimizi duyup bize sürpriz yapan Dermomarket'e de çok teşekkür ederiz. Bize çok güzel bir jest yaparak güzel bir paket göndermiş.


Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Atlas Kırtasiye ise bize herkesin kütüphanesinde yer alması gereken anlamlı bir kitap hediye etti. Onunla yazımı bitirmek istiyorum.



Karaelmas'ın Çocukları Buluşuyor Etkinliği | Zonguldak


Ve diyor ki Atatürk:''Zonguldak’ın derin toprakları altındaki maden serveti ne kadar kıymetli ise, bizim nazarımızda Zonguldak’ta o kadar çok kıymetli bir vilayetimizdir.''

Umarım yazımın uzunluğu sizi sıkmamıştır. Bir sonraki etkinliğimizde aynı heyecanla görüşmek üzere...

Sevgiler Esy.







Bunlar da ilginizi çekebilir

18 yorum

  1. Çok güzel etkinlik olmuş, hediyelerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gökçecim. Çok güzeldi gerçekten :*

      Sil
  2. çok güzel bir yaz ve etkinlik olmuş hediyelerin hepsi de harika güle güle kullanın hepiniz :-)))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş, harikasınız :)
    Sevgiler,
    Renklidosyam

    YanıtlaSil
  4. <3 <3 <3 Senin beğenmen benim için zaten mutluluk Esra Ablacım. Daima destek oldun bana, ben de destekçiyim olabildiğince ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne kadar mutlu oldum yazımı okumana... Her zaman yanındayım elimden geldiğince.. inş iyi yerlere gelirsin

      Sil
  5. kara elmasın çocuklarına yakışır bir etkinlik olmuş, ne güzel gıpta ettim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom çok tesekkur ederiz.. mutlu ettin yorumunla.. elimizden geldiğince yakışır yapmaya çalıştık. Ne mutlu bize

      Sil
  6. Çok güzel bir etkinlik olmuş bitanemm özellikle en sondaki Nutuk ve Ata'mızın sözüne bayıldım <3 Hepiniz harika görünüyorsunuz, ürünleri mutlulukla kullanın bitanemm :)) Öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuumm çok tesekkur ederim. Bende çok severim sözü. Çok kıymetlidir. Çok teşekkür ederim zaman ayırdığınız için💙💙

      Sil
  7. Tam senlik organizasyonlar😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sen varyaaa blogumu mu gezindin aferin askim sana😁😁

      Sil
  8. Harika bir etkinlik olmuş ben en çok isminin böyle olmasını çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de adini cok sevdik etkinligimizin.. zaman ayirdigin icin cok tesekkur ederim. Sevgiler😍😘

      Sil
  9. Bir araya gelebilmeniz çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok guzeldi.. zaman ayirdigin icin tesekkurler😊

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.